Koordinatörlüğün Faaliyet Alanları
- Üniversitenin uzun, orta ve kısa vadeli hedefleri doğrultusunda Üniversitenin ulusal ve uluslararası alanda tanınırlığını, itibarını ve marka değerini güçlendirmeye yönelik stratejik iletişim planları oluşturmak ve uygulamak.
- Üniversitenin kalite standartları doğrultusunda, iletişimde kalite standartlarının geliştirilmesi ve korunmasını sağlamak.
- Üniversite birimlerinin mevzuat, planlamalar ve uygulama kararları dâhilinde ihtiyaç duyulan iletişim faaliyetlerini iş ve görev tanımlarına uygun olarak yürütmelerini sağlamak.
- Rektörlük düzeyindeki programlarda süreç takibi, hareketlilik-ziyaret, kabul, karşılama vb. faaliyetler için Rektörlük özel kalemine bilgi paylaşımı yapmak.
- Dış ortamlar ile yürütülen ve yürütülecek faaliyetlerde üniversitenin kurumsal iletişim süreçlerini koordine etmek ve bu süreçleri Rektörlük Basın ve Kurumsal İlişkiler Danışmanı ile temas hâlinde yürütmek.
- Koordinatörlüğün iş süreçlerinin gerektirdiği ve teknik nedenler ile alt birimlerde oluşturulamayan materyalin oluşturulma süreçlerini üniversitenin diğer birimleri ile iş birliği hâlinde oluşturmak.
- Toplumla bütünleşen İstanbul Medeniyet Üniversitesi misyonu çerçevesinde, üniversitenin bilimsel birikimini toplumun her kesimine ulaştırmak ve bilimsel çalışmaların topluma katma değerini artırmak amacıyla bilim iletişimi stratejileri geliştirmek ve hayata geçirmek.
- Üniversitenin kurumsal kimliğini korumak ve güçlendirmek için marka yönetimi ve görsel kimlik çalışmalarını yürütmek, kurumsal kimlik kılavuzunu hazırlamak, güncellemek ve uygulanmasını sağlamak.
- Öğrenciler, öğretim üyeleri ve idari personel arasında iletişimin etkinliğini belirli periyotlarda ölçmek, değerlendirmek ve bu veriler doğrultusunda iç iletişim stratejileri geliştirmek ve uygulamak.
- Üniversitenin ilgili birimlerindeki görsel ve yazılı medya içeriklerinin daha etkin üretilmesi ve yönetilmesi için gerekli hizmet içi eğitimlerin uygulanmasında öncülük etmek.
- Yönetime, üniversitenin paydaş grupları ve hedef kitlelerinin eğilimleri konusunda veriye dayalı bilgileri sunarak Üniversitenin paydaş yönetimi sürecinde alınacak stratejik kararlarda danışmanlık yapmak.
- Rektörlük makamının vereceği ilgili diğer görevleri yerine getirmek.